Planer för ikväll

Förresten så sms:ade jag min kompis Andreas och tvingade ut honom hit ikväll. Eller, han är inte en sån person som behöver tvingas till nåt direkt. Han är mer som "Fan, vad kul! När kan jag komma?". Haha! :D

Så nu kanske det blir lite dumheter och spex här ute i Hby Strand. Ett svinkallt dopp i vattnet hinns nog med. Stackars, stackars Andreas har världens värsta gräs- och pollenallergi, men han biter ihop och följer glatt med mig till stranden iaf! Nåja, han får vila upp sig ett tag från mig sen iaf. Nästa helg kommer nog Lea upp och hälsar på, och följande vecka hoppas jag på att Marina kanske tittar upp en sväng?


Andreas fluktar på tjejerna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0