Repning och annat roligt

Igår var jag i Rönninge hos Andreas och jobbade med vårt musikprojekt Deux Bijou Noir. Det var meningen att jag skulle testa micken, vilket gick väldigt bra. Sen jammade vi lite bara för att få in känslan. Det som hände när vi jammade var att vi äntligen hittade en låt att göra en cover på, så det slutade med att jag spenderade kanske 1½ h med att sjunga in låten flera ggr, vilket tog knäcken på mig tillslut! Inte så att rösten svek, men att sjunga samma låt om och om igen är sjukt jobbigt kan jag tala om. Nu var det iaf så att jag satte den redan på första tagningen, men andra tagningen blev aningens bättre. Och hör och häpna: inte en enda falsk ton! Jag blev väldigt imponerad av mig själv och min röst. Andreas påstod att det stundtals var rent magiskt och att jag hade en helt fantastisk röst. Riktigt fint beröm och jag blir självklart jätteglad av det! Han är nog den andra som sagt att jag sjunger bra. Svärmor var först, då hon hörde mig sjunga singstar för sisådär 3 år sen, haha! :D


Andreas justerar micken


Dags att sätta igång att jamma lite


Jag sjöng så jag var alldeles slut efteråt


När vi var klara stack vi in till Sthlm och åt på Bamboo Palace. Andreas gjorde en "Janne" och tog banan till huvudrätten, haha! :D


Jag drack japanskt thé till maten


Efteråt drog vi till Rålis och... Ja, jag låter bilden tala för sig själv...


Andreas kunde tillslut inte stå på benen. ;)

Sen avslutades kvällen med ett kvällsdopp ute i Hässelby Strand. Förståeligt nog så bangade Niklas, så vi fick traska ner till badet själva. Vilka dårar vi är... Det var iaf det varmaste badvattnet i år. Varmare i vattnet än på land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0