Städning och rensning

Fick ett megaryck för nån timme sen och började på allvar att ta tag i lite städning och rensning. Fick med mig Niklas ner till både grovsoprummet och ner i källaren. Vi rensade ut våra gamla klumpar till datorskärmar, min gamla 14 tums tjock-TV, samt några kartonger som stod och skräpade, så nu kan man iaf gå in där. Dock är allt i källaren fullkomligt fuktigt, både papp och annat. Ska man ringa till värden och klaga eller? Det luktar fukt där nere också. :S

Nu diskar Niklas och jag har torkat runt lite på diverse ställen. Ska strax ringa morsan och sen ska jag börja göra varma mackor. Yummy! ;)


Kommentarer
Postat av: jazzi

iallafall på bilden ser det gott ut ;D

2008-07-03 @ 20:34:36
URL: http://jazzi.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

asså domdär är idioter seriöst dom tror dom är helt anonyma bara för att dom skriver att domär det jag vet var dom bor jag vet hur dom ser ut funderar tillockmed på att plinga på deras dörr imorgon se om dom är glad att se mig asså du har just varit me om skellefteå gansktrar dom är tuffa på internet och sånt och är bra på käfta imot men lovar dom är fega som barn

2008-07-03 @ 23:36:04
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha. det var ett bra megaryck, nu har ni väl jätterent och fint :)

ska du göra något skoj idag? :)

2008-07-04 @ 08:15:52
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0