Helg!

Idag kommer Lea och hälsar på. Ska möta henne inne i stan vid 15.40. Stannar till imorgon. Ska bli kul att hitta på lite bravader!

Och så upptäcker jag till min stora fasa igår att kameraladdaren inte fungerar. Den är helt plötsligt glapp! Yay, efter 4 månader och typ 4-5 laddningar av kameran! Man tycker väl att skiten ska hålla lite längre? Det är ju knappast så att jag överanvänt den. Det konstigaste av allt är att laddaren, som man även änvänder till att koppla till datorn, funkar när man kopplar den just till datorn, men inte när man sätter in den i väggen. Då är den glapp! Morr! Lagom till Lea kommer och allt... Får väl hoppas att den håller sig nu i helgen. På måndag ska jag gå tillbaka till Onoff och gnälla iaf. :(

Så somnade jag kanske vid kl 1 inatt. Den här natten var fasen droppen asså! Grannarna mittemot gick ut och kastade sopor i sopnedkastet 5 ggr (!) mellan kl 12 och halv 1. Sen vaknade klumpfötterna som bor på övervåningen bredvid vampyren och började springa upp och ner i trapphuset, som de alltid verkar göra efter kl 12 på nätterna. Detta uppskattas tydligen inte av grannens hund, som skäller och ylar varje gång det rör sig i trappuppgången. Mitt i allt detta kommer vampyren hem och börjar släpa runt saker i sin lägenhet, samt tappa saker i golvet så att det dunsar. Lite efter kl 1 så satte jag in öronproppar i öronen och somnade... Vad är det som händer egentligen? Så här var det inte alls för, säg, 2 månader sen. :S

Anyway, jag har ett dilemma just nu: ut och springa eller inte springa? Det kanske räcker med att gå inne i stan med Lea sen? ;)


Kommentarer
Postat av: natalie

hejhej, kolla gärna in min blogg och kom med tips på vad just DU tycker jag ska skriva om mera ! tar emot allas ideér och försöker göra det bästa av det :)

hoppas du får en fortsatt trevlig kväll

2008-07-12 @ 19:39:00
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0