Spårvägsproblem

Igår hade jag en trevlig fika- och shoppingstund med Anna. Blev ju några butiker innan vi var tvungna att skiljas åt. På T-banan inne i stan uppstod dock lite krångel. Verkade vara fel på strömmen, men det löste sig bara några minuter efter att jag kommit ner i T-banan. Det var tydligen mellan Fridhemsplan och St. Eriksplan som det inte hade fungerat tidigare. Det gick väldigt slött att åka ända fram till Thorildsplan, och när vi blev stannandes inne i de trånga tunnlarna emellanåt kan jag ju säga att mina klaustrofobiska drag började visa sig. Hade vi blivit stannandes en längre stund hade jag inte blivit den trevligaste resenären i min vagn kan jag lova.

Image:STOCKHOLM-04s04-tunnelbana-4 438.jpg

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det var ju en t-baneförare som kört på någon vid thorildsplan, han trodde det var en skyltdocka så han bromsade inte, det var inte förrens nästa tåg som upptäckte att det var någon som låg påkörd i spåren...(jag tror detta var igår)

2008-07-23 @ 15:33:22
URL: http://fairypeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0