Utmaningen

Well, nu blev jag lite smått utmanad av Niklas med fem frågor. Och alla gillar väl att prata om sig själv, så why not! :P


1. Vad gjorde du för 10 år sen? Jag hade den beste sommer i mitt liv tror jag. Det här var sommaren mellan 1:an och 2:an på gymnasiet. Sommaren 1998 symboliserade Gayo-kvällar/dygn med Anna och Marina, Basket på Övre Norrbackas basketplan (m Anna), Långa promenader i natten osv osv. Vid den här tidpunkten tror jag att jag, mamma och pappa befann oss i Limedsforsen, Dalarna, där vi hälsade på Anna och hennes familj som var där varje år (Annas mamma kommer från Limedsforsen). På ditvägen tjatade mamma om att få åka förbi Trosa, vilket var den tråkigaste platsen jag nånsin besökt... Jag demonstrerade vilt genom att lyssna på H.O.T, Turbo och Seo Taiji & Boys i min lilla freestyle (koreanska popgrupper alltså).

2. Vilka fem saker finns att göra på listan idag? Finns inte så många saker kvar att göra. Men ok, jag ska dricka lite thé, borsta tänderna, tvätta mig, titta på när Niklas spelar GTA 4, samt att jag nog ska läsa lite i en tidning.

3. Godis jag gillar: Kinesiska ingefärsgodisar man kan köpa på China Market (inte de där bumlingarna, Lea, fast de är också rätt goda). Äter dock nästan aldrig godis längre.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Köpa mig en fet villa, långt bort från vampyren och hans jobbiga kärring och unge som klampar i golvet och skriker dygnet runt! ;) Sen skulle jag resa och förmodligen jobba med nåt som jag verkligen tyckte om. Kanske ideelt.

5. Städer/Orter jag bott i: Valdemarsvik (Östergötland), Huddinge och Hässelby

5 personer jag vill ska svara på dessa frågor är: Marina, Mona, Lea, Carro och Fredda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0