Allmäna bestyr 2

Stack ut och handlade lite saker alldeles nyss. Var ganska mycket folk i affären. Nu gör jag kvällsmat till mig själv. Niklas stack precis iväg för att repa, så nu har jag lägenheten för mig själv och några tidningar att plöja igenom. Helt knäpptyst är det uppe hos grannen nu iaf. De måste ha åkt iväg nånstans... Jag sa förut till Niklas att så mycket som de där två har pratat och gapat däruppe under de senaste två veckorna är samma mängd information som Niklas och jag utbyter på typ ett år! Ok, en överdrift, men jag fattar inte hur de orkar med varandra alltså... Tänk dig att vara med nån 24/7 och prata sig igenom både dagar och nätter. Vad fasen pratar de om!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0