Äntligen hemma

...kan man säga. Jag fixade allt på min lista förutom att boken inte fanns att få tag på, så det blir Adlibris för min del. Föreläsningen var seg. Vi kollade ju på Jewel in the Palace och jag förstår nu ännu mer varför jag skyr koreanska draman... Den verkar ju tristare än Winter Sonata. Bah! Massa matlagning och örtläkning. Konstiga vändningar i historien också. Nån som har sett den?

Ska väl ta mig en kopp thé nu iaf. Trött som satan är jag, men jag lär väl knappast få sova ifred inatt heller. Mr vampyr som bor i lägenheten ovanpå (vaken på natten, sover på dan = vampyr) höll låda till kl halv 3 eller nåt inatt. Ärligt talat så fattar jag inte vad hans problem är. Skriker och gapar. Om jag fattade persiska så skulle jag nog t.o.m. höra vad han skrek om, så högt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0