Åskmoln

Kl halv 4 imorse vaknade jag av att det åskade! Gick upp och kollade ut och det var stora åskmoln i kanterna. Blixtrade till några ggr, men det kom inte mer regn än bara ett par stänk. Sen försvann det lika fort som det kom. Öppnade balkongdörren och sov med den öppen. Var hur skönt som helst, men vaknade efter ett par timmar och gick och stängde den.

Nu ska det bli lite frukost. Känner lite i halsen efter badandet igår, så det får även bli lite thé tror jag.


Så här såg jag ut igår iaf. Var en gubbe som råglodde på mig och sa hej på t-banan! :S

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack. Okej det låter som en härlig dag. Komiskt med gubben som råglodde. Vad ska du hitta på idag? Här är lite kallt, blåser så mycket.

2008-06-09 @ 11:23:06
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0