Ciao igen!

Nu är jag tillbaka lite på fötter. Skippat att uppdatera bloggen lite med flit. Har helt enkelt inte orkat ta tag i det alls. En resumé följer när jag orkar, men sedan sist kan jag berätta att vi var på studentskiva hos Niklas kusin på Söder och så har jag och Niklas varit ute i regnet och härjat idag. För att göra en lång historia kort: jag släpade med stackars Niklas ut, vi skulle gå eljusspåret, vi hade bara ett paraply (som N fick ta för att han inte skulle bli så blöt pga hans rethosta), det ÖSregnade hela tiden och jag blev blöt inpå bara kroppen. Till råga på allt så rann allt smink av och in i ögonen. Regnvatten är inte heller en höjdare att ha i ögonen kan jag lova (surt regn från Ukraina eller nåt...), så ena mitt öga var knallrött när jag kom hem och båda ögonen känns fortfarande irriterade. Och Niklas då? Förvånansvärt så var den som var mest torr den som var absolut surast, om man säger så... :P


Det var fint, men det regnade som fan!

Ikväll blir det quornfärssås och spaghetti och efter det hejar vi fram Sverige till en seger! Är endast under EM och VM jag verkligen bryr mig... Sverige - Grekland gjorde mig galen och jag satt och skrek och slet mitt hår här i soffan. Lär bli likadant nu också. :P

Kommentarer
Postat av: la patas amiga

so fucking nära...blir bara så arg på dumma Lagerbäck som inte fattar bättre, byt medans det ändå finns lite kraft kvar, och mr rosenberg..halvskadad, orkar bara springa 20 minuter..blä..men det var en jäkligt bra match...otur bara..på övertid och allt..så är det...kramar

2008-06-14 @ 20:15:58
URL: http://fairypeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0