Dagens bravader

Idag mötte jag upp Anna inne i stan för en shoppingtur. Det var väl mest hon som skulle sköta shoppingbiten, men jag måste säga att även jag bidrog. :P Jag hade inte ens ätit nån frukost, så jag var lite ostadig när jag kom in till stan, men det var inte så farligt. Vi gick iaf bortåt Gina Tricot men hann med några stopp på vägen. Jag får visa lite bilder på de saker jag köpte, men det får bli imorgon. Trött efter Hallyuföreläsningen nu.

När vi satt på ett sushiställe så såg Anna en smyckesaffär mitt emot. Vi gick dit när vi var klara med maten, och herregud - hade de snygga grejer eller? Jag ville ha allt! Dock kom jag därifrån med världens finaste halsband och armband till det. 50% rea och allt också!


Man t.o.m. fick smyckena i en liten box! Inte som på H&M direkt, där de bara kastar ner allt huller och buller i en påse! :S


Gah!! Hur fint som helst! Halsbandet = 249:- (fast 50% off)

Anna hade varit och klippt sig så fint så, trots att det var på samma ställe som den där tjejen (frisörskan) klippte av mig håret helt totalt i januari, när jag bad om att få det lite uppklippt! :S Efter 5 månader ser mitt hår fortfarande risigt och tunt ut, nästan lite hockeyfrillavarning. :S


Ja, faktiskt. Det är fint med de människor som invänder och säger att det faktiskt ser helt ok ut, men ppl plz - det gör inte det! Kolla in den där fula kanten på mitten av håret, det ser ju ut som att jag har två frisyrer på en gång! :S Och så fastnade även Anna på bild! :P

Sen såg jag den rätt kända bloggerskan Kissie när jag var på väg till min föreläsning. Hon klev på vid Hötorget om jag inte minns fel. Hon var väldigt söt IRL. :)

Föreläsningen var enormt seg. Jag tror t.o.m. att folk bakom tröttnade på mig, för jag hade till sist svårt för att sitta still, så trist var det! :S Men nu får vi iaf hemtentan hemskickad imorgon, så det blir väl att försöka få nåt gjort för sen har man ju inte så mycket tid över nästa vecka. Och bara 3 dagar kvar nu tills min baby kommer tillbaka. Saknar nån att bråka med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0