En dag på Skansen

Idag gjorde Niklas och jag en utflykt till Skansen och det var väldigt roligt och givande. En av mina stora favoriter var (B)järven, som showade för publiken grymt mycket genom att plaska runt i vattnet. Vet dock inte om det var för att bada, få uppmärksamhet eller bara för att göra ett tappert försök att skrämmas (pathetic!). :P Rolig och söt var den iaf! Nästa favorit var gråsälarna. Drygare och härligare djur finns inte. Ett stort plus till den som skvätte ner Niklas och en massa annat folk med vatten. I saw it coming, så jag flydde innan den ens hann tänka tanken. :P Den stora favoriten var dock lemurerna. Vilka häftiga och sympatiska djur! På hedersplats kommer surikaterna, som är ett av mina favoritdjur. Söta, men svåra att ta kort på.


Järven plaskade runt


Vargen med sina små ungar


Jag kastade ner Niklas i varggropen och det här är vad som blev kvar av honom, haha. ;D


Svårt att tänka sig att såna här små söta vildsvinskultingar ska växa upp till stora svin


Gråsälen ser ut att trivas med sitt liv


En lemur verkar vara orolig för att nån ska stjäla hans käk


En liten surikat

Kommentarer
Postat av: Niklas

Dålig stil att slänga ner mig till vargarna!

2008-06-16 @ 19:25:15
URL: http://outerheaven.blogg.se/
Postat av: Paula

vilka roliga djur, jag får ju fan lust att dra till skansen ;P

2008-06-17 @ 16:58:50
URL: http://paulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0