Gårdagens shopping

Som sagt så var ju Anna och jag och shoppade igår. Blev ju lite saker, bl.a. detta:


Hello Kitty bodysplash - H&M (den blå luktar som en läsk som fanns när jag var liten!)
Gilette Satin Care raklödder - H&M
Bikinitrosor - H&M (utsäljning för 29,50:-, men tyvärr var de lite för små... bummer!)


Tre strandkjolar för 99:- på Bik Bok. Skynda dit och fynda. (och oh, ja, min mage är verkligen jättefin... har mer solbränna än det där, men kameran...)


Marinblå klänning från Gina Tricot. Lutar åt att jag inhandlar en i rött också!


En stor favorit! Berlockhalsband från Guldfynd med körsbär på! Vilka 2 favoriter jag har bild på i halsbandet vet bara Anna om än så länge... :P

Tidigare har jag legat på balkongen och gassat i solen. Blev lite sammanlagt 1h 15 min som jag låg därute, och förhoppningsvis blir det mer solande imorgon nere vid playan om jag får som jag vill. Andreas kommer hit en sväng, så det kanske kan bli ett våghalsigt plums i plurret! Kanske är det mest spännande som händer i sommar eller nåt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0