Glad midsommar!

Idag är det min namnsdag. So far har jag blivit grattad av 4 personer: Carro, Niklas (efter att jag påmint honom, haha), Mor & Far samt Niklas kompis Miqul (otippat, men väldigt rart!). Det är ju även midsommarafton, så jag kanske borde ge mig ut och plocka 7 sorters blommor och lägga under kudden för att se vem jag kommer att gifta mig med, höhö. :P Skämt å sido, Niklas och jag ska strax ge oss av till hans föräldrar och käka midsommarmiddag. Blir gott, fast jag hoppar nog över sillen och nubben.

Vi var ju inne i stan igår, då vi bl.a. gick och tittade på Daniels slutvernissage. Jättekul var det och Daniel var så stilig i sin mörkgröna skjorta och svarta slips! Det bjöds på allt möjligt gott, men jag drack bara champagne och blev snurrig i huvudet. Jag trodde det var vitt vin och sög i mig hela 5 små glas (de var dock bara fyllda till 1/3 av glaset...). När jag började bli extremt snurrig så började jag undra vad det var jag egentligen drack och då fick jag se att de bar in flera stora flaskor champagne! Urk, inte konstigt man blev yr... Blir alltid snurrig av sånt! :S

Nåväl, bilder kommer senare för nu ska vi gå.

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0