Gwaaa, dö!

Lite seg idag, men inte så mycket mer. Det blev hemfärd tidigt igår. Redan vid kl 10 var vi hemma.

Grannen håller på och skriker och hans (förmodligen nya?) unge (hur kom den dit?) hoppar och studsar i golvet hela tiden. Fram till kl halv 2 nästan varje natt hoppar ungen runt i golvet och grannens äckliga kärringröst skär genom ben, märg och betong. Gå och lägg er, era dysfunktionella jävlar! :S Den enda i huset som låter och honom ska man givetvis ha i lägenheten ovarnför, jaaa! Nån annan som har liknande grannar?

Hade storslagna planer idag, men jag känner mig mest trött. Inte en droppe alkohol drack jag igår. Inte ens öl till maten, ändå är jag säkert mer slut än vissa andra som har druckit.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Var med och medverka i en tävling där du har chans att vinna ett hänge till ditt smycke!

Tävlingen kan du hitta här: http://jsomijulia.blogg.se/2008/june/tavla-och-vinn-ett-snyggt-hange.html

och den avslutas den 1 juli!

Medverka nu :)

Mvh Julia

2008-06-21 @ 17:28:30
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0