Kaknästornet

Som sagt, Niklas och jag var och besökte Kaknästornet en stund idag. Var en trevlig vistelse, och man ju ser ända ut till Hässelby (faktiskt!!).


Aww, sötast.se ;)


Så glad var jag.


Lite av utsiken. Långt därborta i horisonten så ser man faktiskt Hässelbytornen. Helt otroligt, måste vara typ ett par mil bort dit eller ännu längre. Bara nån kilometer från tornen bor iaf vi.


Det här är iaf Saltsjön, där Mälaren blir till Östersjön (kanske hörs på namnet). Det viktigaste var iaf inte detta, utan att Djurgårdens IF faktiskt tränar på planen (det stora gröna fältet) nedanför. ;)


Ja, och det pillades inte på mobilen bara en gång under dagen, utan typ 20 ggr. Skärpning! :P


...och då blir jag så himla arg på honom! :D


Skapelsen nerifrån.

Kort och gott, det var en trevlig vistelse, men promenaden vi tänkte ta efteråt blev inställd pga regn. Ist tog vi bussen tillbaka in till stan och gick där en stund ist innan Niklas åkte till replokalen och jag åkte hem. Innan jag åkte köpte jag med mig lite öl och när jag kom till Hby Strand så gick jag och beställde pizza. Som vanligt så funkade inte kortet när jag skulle betala, så jag fick gå till Hemköp och ta ut pengar medan pizzakillen gjorde min pizza. När jag kom tillbaka så var han så glad och började prata med mig. Fotboll var ju ett hett ämne! Vi diskuterade huruvida Sverige skulle kunna klå Ryssland eller inte, och vi kom väl (sorgligt nog) fram till den slutsatsen att de nog inte skulle kunna ta Ryssarna. Fast det återstår ju att se. Sen frågade Pizzakillen om jag bodde ensam. My God, det händer alltid att folk (läs:killar) börjar snacka med mig när jag har den blommiga klänningen med bootsen till. Slår aldrig fel. Wonder why! :S

Kommentarer
Postat av: Lea

Hej darling.

vilka fina utflykter ni har varit på, och att du har fått med dig N, hehe, trots att telefonen kanske ringer stup-i-kvarten. Här blir det inga fina utflykter..om jag inte räknar i köpenhamnresan. Är lite sur för att jag inte fick vara ledig denna vecka..usch..inget TACK för att jag ställer upp...men jag är inte förvånad, bara lite ledsen. Idag är det lugnt än så länge peppar, peppar. Hoppas vi kan ses något i sommar...de får bara fixa några dagar ledigt till mig.

Sverige förlorade igår..suprise, suprise....icke, inte med den inställningen.

nu ska jag fortsätta jobba!

Ha en fin midsommar, kramar

2008-06-19 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0