Min dag i bilder



Jag och Andreas drog till Kaananbadet och badade


Efter klockan närmat sig halv 6 så började folk att packa ihop och dra sig hemåt. Så vi gjorde detsamma efter att ha varit i och plaskat hela 3 ggr!


Innan dess var Andreas tvungen att fota nakenbadarna på andra sidan stranden. *jk* :P


Vi gick genom Grimstaskogen på väg hem


Fröken rådjur mötte upp oss precis utanför Grimstaskogen


Efterfest på balkongen... Tjo vad det var livat!... eller nåt. :P


Om man tar en klunk till kanske man fattar vad man läser...


Inte ens jag fattade ett skvatt... :D

Trots att den här veckan gått snabbt och varit ganska kul så vill jag nu att min bejb ska komma hem. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, de är ju det och sen tror jag inte att de trivdes i min lgh på Norrbacka, för mörkt antagligen.

2008-06-08 @ 08:19:48
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0