Rundvandring i Hby Strand

Idag var jag ute och gick en sväng vid vattnet innan jag gick upp till affären för att handla ett par saker. Mitt favoritstråk! Självklart åkte kameran med.


Det var lite folk vid stranden


Helmysiga små radhus nere vid vattnet, som man i stort sett aldrig tänker på när man går förbi. Läget måste vara helt fenomenalt


Om man vänder sig om vid de där radhusen så väntar en short-cut till badplatsen


Favvishusen vid vattnet! Synd bara att fasaden är lite småskabbig och ful...


Nära till vattnet!


De längst ut i längan har en väldigt prunkande trädgård

Jag skulle inte vilja bo någon annan stans, om man ser till omgivningarna. Visst är det tjusigt? :)

Kommentarer
Postat av: Lea

Heja Spanien...antar att du såg matchen igår? Nu håller vi väl tummarna för Spanien och inte de där tyskarna...viva el rojo eller vad det nu kan heta Viva España...

var det där de stråket vi gick på våran promenad, tyckte det var fint...

nu hoppas jag på EM-guld till spanien och mer sol o värme än detta ständiga regn och blåst...

kramar

2008-06-27 @ 09:52:07
URL: http://fairypeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0