Springtajm!

Nu har jag tagit mig runt gula slingan på elljusspåret, som väl är lite mindre än 5 km lång. Dock sprang jag till eljusspåret hemifrån, så det blir nog ca 5 km allt som allt. Det var inte så himla långt som jag trodde det skulle vara. Synd bara att jag åt frukost så sent. Fick stanna hela 4 ggr under springturen för att jag blev så illamående. :S Nästa gång blir det bara en banan eller nåt innan jag ger mig ut, eller så väntar jag en längre stund innan. Anledningen till att jag gav mig ut så tätt inpå frukost var att det mulnade till rejält och såg ut att börja regna vilken stund som helst., och tänkte att jag borde passa på innan det var för sent. Det duggade stundtals lite ute på rundan, men det var inte så farligt. Nyss så hörde jag åskan också, men än så länge inget regn direkt. Det var hemskt kvavt att springa iaf... Förhoppningsvis så får jag en bättre tid nästa gång jag springer!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja men hon förstår nog att det inte är ni. Okej det var samma för oss, det kunde vara en lugn timme typ, medan de var ute och handlade eler något, men sedan började allt om på nytt igen. Men om de inte lyssnar när ni knackar i graderoben så har ni all rätt att klaga hos värden. Man kan inte ha det så. Men ni kan ju samtala med andra grannar först för att se vad de tycker och vad man kan göra :)



härligt med springtur :)

2008-06-30 @ 15:08:15
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0