Sprintern

Idag kom jag inte upp så sent iaf. Kl 9 vaknade jag. Innan dess skickade Niklas ett sms till mig och väckte mig redan kl 7. Tack så mycket! :P

Kom precis hem från en nästan 7 km lång springtur. 40 minuter tog det och jag stannade inte en enda gång! Mycket bra. Iaf så måste jag satsa på ett par nya skor, för de här håller inte längre när man ska springa längre sträckor. Efter en halvtimme får jag ont på insidan av foten, precis nedanför fotknölen (heter det så?). Kanske är lika bra att satsa på nåt rejält? Gå till löplabbet och köpa sig ett par Asicsskor? Jag har ju lite speciella fötter också. Plattfot, säger min far, men jag vet inte det, jag. Haha!

Kan de inte göra några löparskor som JAG tycker är snygga?



Nu väntar dusch, tvättstuga, lunch och hemmakväll med mannen. Tvättstugan skulle man ju helst av allt slippa... Men det andra känns bra. ;)


Kommentarer
Postat av: Lea

Jovisst höll även jag lite halvhjärtat på ryssland. för att de har spelat så himla bra, och så är det roligt att ett "nytt" lag kommit fram...men mycket kanske beror på deras tränare. Men jag tycker spanjorerna har skött spelet bra, de har haft sådan otur i tidigare turneringar.

lycka till i tvättstugan, alltid lika roligt att tvätta..hehe ;)kramar

2008-06-27 @ 15:14:54
URL: http://fairypeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0