The Dark Knight

I en artikel på aftonbladet.se http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2762440.ab står det att läsa om att skådespelaren Christian Bale vill att vi ska minnas Heath Ledger som en bra skådespelare i första hand, vilket man instämmer helt i. Den kommande Batmanfilmen, "The Dark Knight" kommer förmodligen att göra att Ledger blir hyllad för sina skådespelarinsatser, säkerligen med all rätt. Jag har själv sett fram emot filmen ända sen i julas. Äntligen en joker som tar sin uppgift på blodigt allvar! Även om jag gillar Tim Burtons Batman-filmer så måste jag säga att jag tycker den här senaste filmen fyller sitt syfte. Sämst var dock "Batman och Robin". Prata inte ens om den, jag skäms... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0