Trött...

Inatt vid kl 4 vaknade jag av att det R E G N A D E! Jag blev fasen helt skräckslagen och tänkte att nu var min dag på stranden helt förstörd. Andreas som skulle göra sig möda att åka över ända hit också! Så gick jag till balkongen och tittade ut och fick syn på ett något konstigt moln. Himlen var i stort sett rätt molnfri som så när på ett stort moln som verkade bara ligga över vårt område, haha! Och inte regnade det speciellt mycket heller...

Jag hade rätt svårt att sova, vet inte varför. Så nu kanske jag har sovit 5 timmar, men jag har drömt intensivt hela natten om allt möjligt konstigt. T.ex. drömde jag att vi skulle ha ett bokseminarium på etnologin, och jag hade inte läst boken och försökte smita undan men lyckades inte. Istället slussades jag, liksom de andra, in i en buss som skulle ta oss till nån slags kursgård/rekreationscenter där bokseminariet skulle äga rum. Och jag bara satt där på bussen och kallsvettades, för tänk om de andra skulle avslöja vilken stor bluff jag egentligen är! ...lite som i verkliga livet alltså! :P

Idag ska det inhandlas en keps eller liknande, solcerat för läpparna, titta på en ny bikini ska jag göra. Ska möta upp Andreas vid kl 12, men jag åker in lite innan så jag kan kolla lite i affärerna. Och oooops, icke att förglömma: solglasögon!

Imorrn kommer Niklas hem också! Som man har väntat... eller nåt... Nu är jag ju så van att vara själv att jag kommer att känna mig trängd att ha honom kring hasorna, haha! :P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack så mycket. Ja, det är hemskt på många äldreboenden. Håller helt med att de äldre ska få ha det bra.



Jag hoppas du får en trevlig dag.

2008-06-07 @ 11:52:55
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: Crille

Regn är välbehövligt nu när det är så torrt ute.

2008-06-07 @ 16:42:20
URL: http://crillecool.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0