Update for today

Då var man vaken igen då. Snöpligt nog så kunde jag inte somna alls igårkväll heller, trots att vampyren (grannen) var dödstyst när vi gick och la oss vid kl 23. Dock kom han och hans brud hem vid kl 1 och brakade runt och skrek. De hade väl varit ute eller nåt, fast det blev iaf tyst inom en halvtimme eller så... Konstigt nog så känner jag mig nöjd över det. Andra hade nog varit förbannade på sina grannar om de kom hem och lät så förskräckligt, men inte jag inte. Vanligtvis så sitter de ju och skriker och har TV:n på hög volym från tidig kväll till kl 2 på natten. Så inatt var jag ok nöjd... Sorgligt nog...

Och Niklas, han bara sover som om inget hände. Jag slår vad om att om jag så ställde mig och sparkade hårt på honom så skulle han inte vakna! :S

Vädret idag ser lite småkasst ut, men man får hoppas att det iaf håller sig i det här stadiet det befinner sig i, dvs moln men inget regn! Vore ju förjävligt om det regnade när man ska stå ute ikväll.


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ja alltså igentligen för mig äre såhär jag reagerar på när folk kommenterar mitt stavande negativt för att jag vet mycket väll att jag har problem me stavning och det behöver jag ingen som berättar för mig för jag får höra det hela tiden och som exempel man säger inte till en överviktig person att den är tjock de e samma sak men sen dom som kommentarer anonymt me en dum kommentar tycker jag lika gärna kan skippa alltså kan man inte stå för de man skriver så äre väll lika bra att man skiter i att skriva för inte går man fram till någon på stan och inpuls säger en dum kommentar bara föratt man är helt främande för den personen

2008-06-28 @ 14:06:26
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

aa jo jag vet asså hör här i början av gymnasiet sa jag inte att jag hade dyslexi vart jag typ behandlad som typ alla andra och sånt sen kom dom på att jag måste ha läs och skriv svårigheter och vips så var jag inte en valig elev längre jag var någon lärare pratade extra segt me frågade hela tiden förstår du vad jag menar som att jag var en utomjording sen de me grupparbeten sånt hatar jag har seriöst aldrig i hela mitt liv varit me om att någon frågat mig vill du jobba med mig i dethär grupparbetet och de har inget me typ (populariete) att göra med att dom vet att jag inte kommer kunna jobba lika fort som alla andra....sen borde mer folk lära sig vad dyslexi igentligen är de e läs och skriv svårigheter inte en hjärnskada som vissa värkar tro för det första tycker jag att ska de klassas som så stort problem i samhället så fattar jag inte varför jag inte får stå på handikap plats på parkeringar för tillexempel jag fick inte gå lumpen tack vara min dyselxi ville inte gå det men endå jag kom inte in på min teaterskola jag ville gå för att jag hade dyslexi för att dom hade inte resurser nog eller något...

2008-06-28 @ 15:12:10
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0