Lite allmäna bestyr

I söndags var Niklas och jag på Ikea för att göra vårt hem ännu mer komplett! En vinröd matta samt en mörkblå matta till hallen, fler bestick, vattenkanna, karaff... Ja, alla möjliga saker. Nu behöver jag bara fundera ut vad vi ska ha på väggarna, som faktiskt är ganska kala. Jag försökte ju spika upp några småtavlor på en av väggarna, men det gick ju åt H-E rent utsagt, då just den delen av väggen (vid de inbyggda garderoberna ) består av en hård och ganska tunn träskiva. Jag slog och slog som besatt, men spiken vägrade gå igenom.... Får sätta upp de fina småtavlorna nån annan stans. IAF! För att återgå till Ikea: Niklas gick som vanligt efter mig som en pallevante (stackarn) och när vi kom till mattorna så försvann han plötsligt. Tänkte inte så mycket på det, men när jag efter en stund vände mig om så stod han och kramade en snygg mörkhårig tjej på andra sidan gången. Whatta... ... Typiskt! Passar på så fort man vänder ryggen till va? Nårä, det var då jag såg att det var Lea Larsson han gav en snabb kram, en tjej som ingår i hans managerpappas stall, tillika Niklas bands producent. Haha! :D Jag botaniserade snabbt vidare bland mattorna. Vinröd eller jokerlila färg... Niklas kom tillbaka och ville ha den vinröda, så den fick det bli! :) Sen ställde vi oss i Ericas kassa, men hon bytte precis när vi kom fram. Snopet när man inte ens hann hälsa!

Och idag fick jag en impuls att åka till Vällingby och kolla runt där. Var faktiskt där i runt 3 timmar! Fattar inte hur jag lyckades fördriva tiden... Iaf så köpte jag ett nytt puder, ett guldfärgat nagellack + grundlack, en condcealer, hårsnoddar. Sen på Gina tricot så köpte jag en blå- och vitrandig kort topp samt en blommit tunika (my god...). Sen köpte jag en kortkort svart volangkjolIndiska + en duk. Mycket nöjd, men jag hade hoppats på fler saker till hemmet men hittade inget jag ville ha egentligen. Får väl ta en större sväng in till stan ist snart.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

jo men alltså jag borde de för jag har typ kämpat mig igenom dom 5 dagarna men e typ rädd att han ska lura mig :/ jo tror jag me tyskland käns som inte lika heta men tror tyskland tar turkiet ganska lätt för turkarna kan bara inte vända mot tyskland :P hoppas dock på Spanien vinner hela skiten gillar dom mest :)

2008-06-24 @ 19:41:08
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Vad skoj att du gillade det!



Mvh Little Peaché

2008-06-24 @ 20:26:34
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Lea

men du darling, vilken shoppare du blivit på sistone...värre än mig.

självklart vill jag följa med till IKEA, that´s my kingdom/heaven...

du skulle inte trott dina ögon den natten då det blixtrade så mycket..helt otroligt.

oh, jag är ledig imorgon, ska bli skönt, sedan är det bara att jobba torsdag och fredag, ledig helgen...puh...känner mig trött.

hörs snart, ha de gott

kramar

2008-06-24 @ 23:20:15
URL: http://fairypeppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0