Äntligen lite stekt!

Nu har jag varit ute på balkongen i över en timme och stekt mig lite. Blev faktiskt ett litet resultat där! Svårast är ju dock benen. Smalbenen är ju kritvita ända in på sensommaren fasen.

Annars ser planerna idag ut som följande:

♦ Ta en välbehövlig dusch efter solandet
♦ Laga mig en liten lunch, som torftigt nog kommer att bestå av sallad gjord på gurka, tomat, quinoa och quornbitar. Kanske några fetaostbitar slinker ner (äter fetaost varje dag i stort sett...)
♦ Köpa frimärke och posta brev till CSN
♦ Åka in till stora Akademibokhandeln och köpa kursbok
♦ Åka vidare upp till koreanskainstitutionen och gå på föreläsning om Hallyu.



Morgondagen kommer att spenderas inne i stan med Anna. Förhoppningsvis blir det lite bra shopping innan jag drar vidare upp till sista kvällsföreläsningen. Fredagen? Inget alls att göra. Hoppas det är bra väder. Kanske tvättar jag lite, samt tar en springtur. Lördag får hållas extremt öppen. Lär bli lite hemtenta både på fredag och kanske på lördagen. Söndagen lite förberedelser innan Niklas kommer hem igen. Precis som han sa så kommer det nog att gå ganska snabbt innan han är hemma igen. ("Inte som när jag var till Thailand i 2 veckor direkt" eller vad han nu sa)

Ja, Goddam it.... Hans mobil pajjade ju totalt i Thailand och han kunde inte höra av sig direkt. Svärfar fick ringa till mig och rapportera ibland. Det var det enda jag fick höra från Niklas iaf. Jag var så orolig och nervös att jag knappt kunde äta. Sen fick jag dessutom influensa när Lea var här och hälsade på mig. Gah! Ingen var mer glad än jag när Niklas äntligen kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0