20080301 - Avgjort!

Så var iaf Melodifestivalens 4:e deltävling och pärs över då! Daniel Mitsogiannis gick inte vidare, men ni kan se hans bidrag här. Bra gjort, Danne!! :)

http://www.youtube.com/watch?v=KZdj4JhsZkQ

T.o.m. tråkiga Ostman vann över Daniel. Seurt sa wäven om wönnbärena!

Sen har jag beställt tid för synundersökning. Behöver verkligen ett par nya glasögon. Trött på att sitta och kisa varje gång jag är i skolan eller sitter framför TV:n. Mina ögon gör jätteont på kvällen av allt stirrande, samt att det flimrar nästan jämt framför ögonen när jag försöker läsa... Frågan nu är bara vad jag ska ha för glasögonbågar. Än så länge har jag bara sett en massa fula bågar som endast Emo-kids skulle vilja ha på sig! Feta, fyrkantiga, svarta bågar. Urk på burk! Nä, nåt diskret får det bli. Basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0