20080317 - ... ...

Åh, urk! Det här är den enda dagen nånsin jag har varit nöjd med att vakna sent. Så jag mår!... Det här är mycket värre än influensan jag hade i januari. Har inte ätit sen kl 13 igår och inte är jag ett dugg hungrig heller! Lite yr i huvudet är jag fortfarande, men snuvan är nog det som är värst. Ok, inget mer ömkande - jag har annat att ta itu med. :P

Idag ska jag nog satsa lite på att läsa inför etnologitentan. Trist bara att jag inte kan gå till frågestunden idag. Missar ju det viktiga! Oh, well...

Min Bf kom hem igårkväll och spelade upp de nya låtarna. De var iaf mycket bättre än de förra låtarna de spelade in. Yup!

Nu ska jag surfa mode och dreggla lite över snygga kreationer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0