20080322 - Påskmiddag

Idag har det varit storhandling på Coop för nära 1000 spänn, men nu har man lite att äta framöver iaf. Köpte mest vegetariska saker i frysdisken (och i övrigt), så jag hoppas att min stackars bf är nöjd, för det är ju iaf jag. :P Är inte vegetarian, men äter helst inte kött, för jag gillar det helt enkelt inte... Dock är kyckling och lax bland det godaste som finns! :D

Har halvt gjort mig i ordning för att åka på en påskmiddag hos några vänner till min bf:s familj. Ska bli mycket kul, för det var länge sen jag såg dem. Säkert ett par år eller så!

Dagen till äta har jag tagit på mig en one-piece från Gina Tricot. Känner mig alltid lika fin i den. Dax för sminkningen nu!

Glad påsk på er alla!


(källa: www.carlxii.com )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0