20080327

Bah! Tenta... Nu är det bara att invänta tentaresultatet och se om det duger...

Jag gick upp kl 5 imorse. Min bf gick ju upp då och jag skulle ändå gå upp typ en halvtimme senare, så jag gick även jag upp vid den okristliga tiden... Men det var faktiskt ganska skönt  att vara uppe så himla tidigt. Kändes som när jag var liten och extremt morgonpigg. Gick upp kl 6 varje dag typ när jag var 8-9 år, haha! :D

Jag och min kompis Disa gick på stan efter tenta, och herregud vad vi gick... Jag borde inte tagit högklackade stövlar imorse alltså... Nu har jag smått blåsor på hela främre delen av foten plus stortårna. Inte så himla häftigt... Men det lär väl gå över snart.

Så gick vi till Massimo Dutti i Sturegallerian och jag såg en hel del fina grejer där. *gnider händerna*

T-banan hem var ju dock ingen höjdare. Fick kliva av i Alvik och vänta på ersättningsbuss till Åkeshov pga ett tidigare tåg som spårat ur. Det tog 2 timmar att ta sig från T-centralen ända hem till dörren, mot vanligtvis 40 minuter... Det var lite jobbigt, men ingen större fara eftersom jag ändå bara skulle hem. Hade ju varit jobbigt om det hänt imorse innan tentan.

Men herregud, så otroliga människor är alltså! Det var en fullvuxen kvinna (i 30-årsåldern) som började böla i Alvik när hon insåg att tåget inte skulle köra längre och alla var tvungna att gå av. Hennes man fick trösta och fjanta sig som om hon var en 4-åring! ("Men gumman...") Jag höll på att (ursäkta mig) kräkas... Sen fick nån tjej tuppjuck på ersättningsbussen när hon insåg att den inte skulle köra oss ända ut till Vällingby, bråkade med chauffören och ställde till en scen. -----Sicket folk det finns, jag säger då det... En T-banekrasch och livet är förstört... Trist inställning!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja jag tycker också de är lika bra, gillar bara Tony och Annika som personer mer :) därför hejar jag på dem. tack så mycket, inte jättemycket sol här idag tyvärr. ha en mysig kväll :) hur gick tentan? :)

2008-03-28 @ 17:42:18
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Rebecka

Okej men jag önskar dig stort lycka till med att tentan har gått bra :) Okej :) Jag har nära till affärer men har börjat shoppa mer och mer på nätet, tycker det är jättekul :) Men kläder och mascara och läpp make-up föredrar jag att shoppa i affärer och inte på nätet :) vad gör du ikväll? :) kram

2008-03-28 @ 21:47:16
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0