Help me - I'm dying

Calling out to all my friends: jag behöver intellektuell stimulans innan jag ruttnar bort och dör! Den sista hjärncellen sitter här och ropar ut ett desperat S.O.S.! Ärligt talat, kan det bli mycket tristare... Jag tror att jag ska ruttna bort här i min ensamhet. Bara mig själv att prata med. Jo, jag pratade ju med en tant i affären idag. Trevligt. Hon hade köpt en fin blomma. Jag bara "Fin blomma!". Hon bara "Tack ska du ha, vännen!". Desperat 27-to-be söker desperat efter vänskap bland tanterna på Ica! :P

Imorgon ska jag iaf gå ner till playan och lägga mig och steka lite. Sen på kvällen är det ju dags för Hallyu-föreläsning igen. Intellektuellt stimuli, whee! Eller intellektuellt, jag vet inte. Intressant ska det bli iaf.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nesch! Struntprat. Linne är snyggt i sommar, oavsett om man är smal eller muskulös. Säg det till honom! :P



Man får inte gräva ner sig för mycket i saker som gör en ledsen. Då blir det lättare att gå vidare! :) Det måste jag tänka på...



Tack för din fina kommentar by the way. :) Kram!

2008-05-29 @ 20:50:57
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0