Kom tillbaka, solen!

Jaha, så smorde man in sig med solskyddscréme och gick ut på balkongen för att steka, så gick solen i moln efter en kvart! Snopet! :S

Nu är det iaf så att jag måste ta mig ner till centrum och handla lite krubb. Finnes knappt nånting att tugga på här (trots jag handlade igår...). Dessutom kommer Daniel imorgon, så då måste man bunkra upp med lite, höhö.

Annars ska jag träffa Andreas inne i stan imorgon för en fotosession. Ska bli intressant att se vad han hittar på för skoj. För skoj blir det alltid när han är i närheten! Kanske slinker det ner en glass under dagen, hmm...

Närmast är väl Hallyuföreläsningen ikväll, som ska handla om bl.a. Seo Taiji och H.O.T. och lite sån musik. Ska bli intressant vad herr professor har att säga om saken. Ärligt talat trodde jag väl aldrig för 12 år sen att jag skulle sitta på föreläsningar om koreansk popkultur på Stockholms Universitet. Kändes väl ganska avlägset.

Jag skulle bara vilja höra vad mina gamla demoner från gymnasiet skulle säga om jag berättade att jag faktiskt skrivit en kandidat om koreansk populärkultur. Om jag inte minns helt fel så blev jag ju rätt trackad när det var dags att välja ämne till 3:ans uppsatsskrivning. "Jaha, och vad ska du skriva om då? Koreansk pop eller? haha!" Ja... eller hur? Nu blev det så att jag gick ända upp på kandidatnivå på universitetet och skrev om koreansk pop ist. So, so long suckers! :D

Kommentarer
Postat av: Melina

svar:ja,tyvärr hade vi det.

2008-05-30 @ 15:12:32
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi har gått ut till Hosum idag och det var varmt i solen vill jag lova. Känner mig nästan lite snurrig nu som man kan göra efter att ha varit i solen hela dagen. Hoppas det blir en bra föreläsning idag!

2008-05-30 @ 19:18:40
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej hej :)



har du haft en bra helg? :)

2008-06-02 @ 09:49:16
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0