Miss Nattuggla

Här sitter Fröken Nattuggla och har inget vettigare för sig. Tittat på Most Haunted mest hela kvällen, men tröttnade tillslut på poltergeist och annat elände och stängde av. :P

Sen läste jag även igenom Klick, Fredag och Cosmopolitan. Stod lika intressanta grejer i dem som vanligt: alltså nada, nothing, inget. Men det är ju iaf bra tidsfördriv. Iaf så blev min mor rätt arg på mig när jag av en händelse hade köpt med en Cosmolitan att läsa på bussen ner till dem förra sommaren. Just det numret innehöll en massa "så vet du att han är otrogen", "han är tänd på din bästa kompis"-liknande artiklar, vilket jag får hjärtflimmer av att läsa. Så mamma blev arg på mig när hon såg tidningen och barsknade till (vilket händer kanske en gång varannat år i vanliga fall): "Varför köper du sånt där skit?" Haha! :D Men nu verkar Cosmo ha taggat ner sig lite. Men jag är fortfarande inte 100% nöjd med den, även om den är ok. Jag har ju blivit så pass gammal att jag hellre läser Damernas Värld. :P

...Och psst, tala inte ens om Veckorevyn. :S Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min prenumeration på den eländiga tidningen! 6 nummer kvar och allt! Kanske jag kan ge bort den till min stackars svägerska.. (Stackars Lajny...) Jag orkar knappt ens läsa den! Förra numret gjorde mig riktigt arg och upprörd, så min stackars pojkvän och kompis fick ta smällen :P Va fasen, ska man skriva och klaga eller ska man bara ignorera när man vet att den läses av så många unga tjejer? Börjar jag verkligen bli en gammal gnällig kärring vid 26-års ålder? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0