Raccoon-monstret!

Jag såg en dokumentär på Animal Planet för ett tag sen (tror jag det var) och bl.a. handlade det om en tjej på en djurpark/reservat i Tyskland som tog hand om en liten tvättbjörnsunge. Han var världens busigaste och hur söt som helst!


När han inte fick som han ville så grävde han runt i blomkrukorna i ren protest!


När han gjorde det så tog hon tag i honom och matade honom med lite frukt eller vad det var.

Synd att de inte är några husdjur direkt. Jag hade skaffat mig en på 5 röda. Det måste vara världens sötaste djur efter ökenråttor eller nåt! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

men gud så söta :)



nöjd med din dag?

2008-05-26 @ 17:40:39
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0