Dagens kli i huvudet del 2

Dagens kli tillägnas alla videobloggare out there. Jag har bara en fråga: Varför?

Tydligen så ligger det någon press på bloggare som kommit upp sig lite i läsarantal att de ska lägga ut en videoblogg på sig själva regelbundet, där de sitter framför kameran och okontrollerat babblar på om sin dag och vad de tycker och inte tycker om saker.

De få videobloggar jag råkat på går i stil med detta: "Heeeej, nu sitter jag här i en fotölj och ska berätta om min dag. Eller, jag vet inte vad jag ska berätta om, eller... *stort fnissande*. Jaaaa, vad vet jaaaag. Asså, jag ska till skolan nu så pööööööss på er!"

Jag ska vara ärlig här. Anledningen till att jag inte gillar videobloggar är att jag skäms så mycket för den stackars personen som har gjort den, för de har uppenbarligen varken skam i kroppen själva, så jag måste ta på mig den skammen själv istället för den personen. :S

Dock ger jag en dos kredd till de som verkligen försöker få till något seriöst och bra, men det var när jag såg det här som jag trodde jag skulle krypa ur skinnet:



Yep... Jag vet inte om det är menat som ett skämt eller inte. Har svårt att se det roliga i sånt här... Jag skulle nog säga att det är supertragiskt. Speciellt början... Det fattas ord just nu... Baah...

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha, guuud jag döööööööör

2008-11-03 @ 16:54:35
URL: http://artbox.devote.se
Postat av: Moa

Haha, håller med dig. Det där är bara pinsamt. "Wohooo kolla på mina smala lår..."

2008-11-03 @ 19:51:45
URL: http://iammoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0