Resetankar

Okej, det har blivit lite mycket tvättstuga här på sistone, men jag vet inte riktigt vad jag kan bidra med annars. Nu är det iaf full rulle med förberedelser inför Londonresan. Jobbigt med British Airways eftersom de inte kan skriva information rakt upp och ner på sin hemsida, utan istället hänvisar till sina återförsäljare (bl.a. ang. vikt på bagage och info om incheckning och sånt). Segt nog så är det väl så att det inte är bestämda platser på flyget, så Niklas och jag kanske inte ens får sitta bredvid varandra (om vi har otur?). Med min tur så slutar det som i Seinfeld. Hamnar bredvid en riktig idiot eller nåt! Mardrömmen är en kärring som stinker horhus-parfym, eller en svettig gubbe som stinker apa, höh...

Ungefär samma sak som att åka buss ner till Viken med Swebus. Usch, julen för två år sen med det där unga paret och 2-åriga ungen. Det var det värsta jag nånsin varit med om, förutom när en tjock tant som stank som en hel spritbutik satt bredvid mig HELA resan ner till Viken... Mardrömsscenario! En annan gång hade jag iaf tur och hamnade bredvid en guldlockig och söt liten änglapojke i tioårsåldern som bl.a. glatt pratade om ett kanotläger han precis varit på. Gullig till den grad att man ville klappa honom på huvudet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0