Seminarie

Idag är har jag seminarie om riter och högtider. Ska bli mycket intressant faktiskt. Och så har vi Jonas också, och han är en grymt bra och rolig föreläsare. Frågan är bara, ska jag ta på mig löshåret idag... Det snöar ute, samt att när jag hade det på mig till Vby igår så satt det inte som det skulle, haha. Tänk om jag hade tappat det mitt inne i Vby City bland allt folk. :P Dessutom fick jag höra av Niklas igår att jag är snyggare utan. Det kändes nästan som att han lade in en protest när vi satt där och åt. "Visst, det kan vara kul att ha löshåret lite då och då, men..." lät det. Jag visste först inte om jag skulle bli glad eller arg, haha. Men jag blev nog mest glad. Även om jag gillar det långa håret. Nästan som en extra halsduk nu när det är kallt. :P


Kommentarer
Postat av: Mona

haha! med mer-trafik korsas våra vägar ännu än gång! ;P

2008-11-26 @ 15:39:12
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0