Underkänd!

Jag fick precis veta att jag blivit underkänd på senaste tentan jag skrev i Idéhistoria, vilket betyder att det är blott tredje gången någonsin under dessa 4 år på universitetet som jag blivit underkänd på en tenta. Jag skrev fullt ut på 8 av de 10 frågorna på tentan, så jag undrar bara vad som gick katastrofalt fel där. Det känns väldigt konstigt om jag ska vara ärlig. Speciellt om man jämför med första tentan, då jag bara skrev på 4 av 7 frågor och fick ett D (alltså ca G+). Betyder det att jag förstått allt helt fel?! Det skulle väl vara lite trist isf... Jag brukar inte vara direkt korkad. Det som känns mest trist är att jag faktiskt pluggat, gjort 80 instuderingsfrågor och varit allmänt duktig. Nåväl, jag ska gå och hämta ut tentan på måndag och sen prata med läraren, för jag hade visst chans till att komplettera upp betyget till ett godkänt. Om det blir genom omtenta eller annat, vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0