Gårdagens bravader

Igår åkte jag in till Fridhemsplan för att träffa Anne-Therese över en fika. Nu har vi inte setts innan på nästan 2 år, men det känns som att det var igår! Det var jättetrevligt och det blev mycket skratt och diskussion. Tack A-T!  :)

Sen åkte jag vidare in till stan, då jag tänkte jag skulle till en bokhandel men det blev inget av. Anna hörde av sig och undrade om jag ville hänga med 3/4 av syskonskaran Lindgren på stan, så jag mötte upp med dem och spenderade resten av dagen med dem. Hör och häpna - jag köpte en klänning på Gina Tricot, ovanligt eller hur? Men den var så fantastiskt fin och jag fick så mycket beröm för den att jag inte kunde hänga tillbaka den igen. Bild kommer senare när jag har ätit frukost och ryckt upp mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0