Jobbiga grannar!

Idag har jag skapligt ont i magen och ska väl ta en tablett strax. Blir väl ingen mer träning inför Hässelbyloppet då, men det kanske är bäst att jag sparar mina krafter iofs. På söndag smäller det! Kom gärna dit och heja mig i mål! Eller inte... Det lär ta tid innan jag kommer runt, haha!

Idag har jag iaf bestämt mig för att ta itu med grannarna om de inte håller sig i skinnet, för jag står inte ut att bo här längre. HELA dan iförrgår och igår var det ett jädra liv däruppe. De flyttar möbler, de gapar och skriker till varandra hela tiden, ungen tjuter och hoppar runt jämfota i golvet. Och inatt gick de väl och la sig runt kl halv 2. Jag är iaf helt slut och hur trött som helst på att behöva använda öronproppar när jag sover (som ibland inte ens stänger ute ljudet de orsakar).

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jaha, jag håller tummarna. :) Vad händer i helgen? ^^

2008-10-10 @ 16:29:04
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0