Jag var på PG:s, i bildform

Ett bevis på att två av mina vänner är helt galna. And I like it! När jag inte kunde närvara på en fikasammankomst printade de ut en bild på mig som de tog med sig.


Lea verkar lycklig över att jag följde med på fika


Larne verkade också supernöjd


...Lea var så lycklig att hon började slicka på mig? XD (Jag tror att alla grannar runtom hörde mig när jag skrattade rakt ut när jag beskådade denna bild för första ggn)

När jag kommer neråt nästa gång så får vi fika, äta pizza och Lea får slicka på mig lite om hon vill då också... Not! :D

Kommentarer
Postat av: Larne

Har du tur kanske fler slickar, man vet aldrig. haha

2009-04-24 @ 10:30:11
Postat av: Linda

SV: Jag skulle inte kalla det tur isf, jag skulle kalla det ofredande! :P

2009-04-24 @ 19:48:11
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0