Two Divided By Zero

Jag vet, jag är dålig på att uppdatera här. Men jag har blivit lite vimsig i huvudet den senaste tiden så jag kan inte ens sortera ut vad jag ska skriva här. Iaf så tänkte jag att jag inte har lagt in någon video från Pet Shop Boys-konserten som jag var på i somras. Därför gör jag detta nu. Bästa konserten jag varit på faktiskt. Synd bara att det var så kokhett därinne att jag höll på att svimma under "It's a Sin", men sånt får man ta för att kunna avnjuta god musik. Ledsen om kvallisen är något dålig, men min kamera är inte den bästa att filma med på konserter.

Och finaste kommentaren jag fick idag måste jag ju nämna! Tack du, Marie, jag uppskattar verkligen din kommentar och ditt fina beröm! :)




Two Divided By Zero - Pet Shop Boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0