Lite skolsnack

Hej och hå, jag bestämde mig för att jag skulle försöka tenta av lite idéhistoriakurser samtidigt som jag går denna kurs. Ska bli intressant att se hur det går, men allt går. Lite mycket att göra bara, men det känns rätt bra ändå.

Annars läser jag på så att jag kan skriva fältrapporten med Roxana. Vi tar lite olika bitar, och idag ska jag förmodligen intervjua Elin. Får se hur det blir. Hoppas bara att bandspelaren från 20-talet fungerar, heh. I värsta fall tar jag med kameran och spelar in med den som en backup.

Jag gick inte på knytkalaset igår som anordnades. Tyckte att det kändes lite mer relevant att stanna hemma. Åkte till Vällingby och kollade lite efter en bok och sen läste jag på om identitet i en bok som vi ska använda till uppsatsen. Lite småstressat, men jag ska göra upp ett schema med saker som ska/måste göras, så blir det enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0