Vad har min pojkvän och Jerry Springer gemensamt?

...De har båda (haft) flickvän som kommer från Valdemarsvik!

Jag lovar att mycket ska man få höra innan öronen trillar av! Följande som presenteras är (antagligen) INTE ett skämt (och ni som bor i Viken eller i östra Östergötland, eller som av nån annan anledning läser NT vet förmodligen redan detta).

Självaste talkshowstjärnan Jerry Springer är på jakt efter sin ungdomskärlek från 1966. Hon ska tydligen heta något i stil med Ann(e) Lundberg eller och vara född runt 1947. Springer påstår att denna ungdomskärlek ska komma från min hemstad Valdemarsvik! Enligt uppgift var han t.o.m. där och hälsade på vid ett tillfälle. Han letar tydligen efter denna kvinna nu.

Läs artikeln här.

Jag inväntar uppdatering med spänning och ger samtidigt kredd till Larne som berättade detta för mig.


Den kärlekskranke mannen

Kommentarer
Postat av: Mona

Herregud, har du också läst det?! Jag trodde nästan det var ett skämt!

2009-02-20 @ 19:28:46
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0