0,049 ton kärlek

Haha, det är vad jag består av kom jag på. ;) Anyway, cut the crap now. Jag har haft två långa samtal med Kristina på Etnologiavdelningen. Det började med att hon påstod att jag redan läst Folklorekursen en gång förut (men det har jag inte!!). Efter mycket om och men fick jag tag i en dator och kollade upp i Ladok vad hon menade och det visade sig att en av introduktionsmomenten i Etnologi 1 hette just Folklore. Case closed, jag ringde upp och hon erkände skrattande att hon precis kommit till samma insikt som jag, haha. Visst är det härligt med total förvirring? Och apropå senaste tentan så kommer den att bli inrapporterad i Ladok på måndag. Sega Jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0