0850553005

Imorse väcktes jag av att telefonen ringde och eftersom det var ett för mig okänt nr så svarade jag inte. När jag sedan klev upp så kollade jag in hitta.se för att se om det var någon som kunde tänkas vara viktig som hade ringt, men numret fanns inte i deras register. Då googlade jag numret istället och fick upp hur många länkar som helst, många till en massa bloggar, vars ägare även de hade blivit uppringda. Tydligen är det någon AB Sverige Spärrservice eller nåt som ringer upp en, många har blivit uppringda på udda tider dessutom.

Så... Svara inte när detta nummer ringer! Man får inte direkt ut nåt av det kan jag säga... Läs Kentas blogg, han beskriver det mer utförligt än jag gör.

Kommentarer
Postat av: anonym

jag fick senast idag ett samtal från detta nummer :) haha mysteriet fortsätter... när jag kollade på "www.vemringde.se" så ser man alla samtal denne person har ringt och de är nått så sjukt många missade samtal om inte annat..

2009-07-13 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0