Ack, du djävulska paket

På förmiddagen, precis innan jag skulle åka upp till universitetet så kom ett avi med posten. Äntligen, den sista presenten till Niklas som faktiskt kom i tid INNAN imorgon, då jag ska ge honom presenterna! Ja, tänkte jag i min egen dumhet, då kan jag ju plocka ut det innan jag åker till skolan, för jag vet ju inte när jag kommer hem och tobaksaffären kanske har stängt vid det laget. Sagt och gjort, grejen är den att jag trodde att det hela skulle komma i ett vadderat kuvert, säg 25*35 eller whatever, men NÄ - det kom i ett fett jävla RÖR/PAKET! Och bråttom hade jag till t-banan som strax skulle gå. Inte orkade jag gå ända hem med det för att sen gå ner till t-banan igen. Så jag släpade med mig rör-paketet in på t-banan, upp till universitetet och hem igen. Hur det var? Ja... jag tog en bild så att ni ska förstå vilken total möda jag hade.


Ni fattar vart jag vill komma med det här, va? Haha...

Som rolig kuriosa kan jag berätta att jag kom hem förhållandevis tidigt och att dörren till tobaksaffären elakt fortfarande stod på glänt när jag kom ut ur tunnelbanan och började kånka hemåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0