Projekt + en dag på stan

Igår var jag inne i stan och mötte först upp Andreas för en pratstund och intervju till min folklorekurs. Jag fick två intressanta berättelser som jag precis nyss har skrivit ner. Sedan mötte Andreas och jag upp Anna, Stina och deras lilla "gäng". Vi pratade en stund innan Andreas och jag tog en sväng runt stan innan vi gick och tog en fika och pratade lite mer. Andreas åkte hem efter det och jag mötte upp Anna och Stina för en fortsatt sväng på stan. Och idag har jag jätteont i fötterna. De värkte hela natten! Det förbannade vägsaltet de har vräkt på överallt här ute har dessutom förstört mina stövlar längst fram, då det har mer eller mindre frätt på materialet där. Jag fattar inte direkt vad de håller på med. De skiter i att ploga upp snön och vräker ist på en massa salt som lägger sig ovanpå?! Skönt nog så var det ingen snö alls inne i stan... Och åh, jag köpte en liten cerise kofta på Cubus för 99:- på rean. Ett riktigt kap!

Och nej, Mona, jag brukar inte titta på Fråga Doktorn. Jag satte mig bara framför TV:n och poserade och då råkade det vara på. ;)

Och åh, Anna och Stina, så här såg klänningen ut som jag ville visa, men som inte fanns! Är den inte snyggast?


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg & fint namn:D

2009-01-11 @ 14:11:28
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur fin somhelst ju!

2009-01-13 @ 07:12:28
URL: http://indiefulrok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0