Sjukdomen fortsätter

Jaha, så var febern på väg upp igen. Eller rättare sagt: först ner till 37.2, och sedan inom loppet av ett par timmar gå upp till 39.0, för att just i detta ögonblick fortsätta neråt till 38.3. Intressant det här. Verkar som att inte kroppen vet vad den ska göra riktigt... Har vi bekämpat viruset än? Ja! ...eller nej! ...eller ja! :S

Och äta, det är svårt det. Jag trodde aldrig att jag skulle ha nåt problem att äta, men t.o.m. 200-grams chokladkakan som jag köpte i tisdags är bara uppäten till knappt hälften, haha! :D Imorse fick jag i mig lite Start (musli) som jag hällt i en kopp. Sen åt jag två chokladrutor till lunch, till middag 3 knäckemackor och nyss åt jag två chokladrutor till. Tror jag ska gå ut och knycka ett par till, nu när det verkar funka smått bra att äta.

Igårkväll åt jag en fet hambugare med strips, och det var godare än en trerätters lyxmiddag kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0