Skola + städning

Jobbat, jobbat och åter igen jobbat på insamlingsuppgiften, men nu är det klart, 18 sidor som ska redovisas imorgon kl 15. Bra jobbat tycker jag, men nu ska jag bara titta igenom allt igen imorgon för just nu känner jag mig inte tillräckligt fräsch i hjärnan för att klara av det.

Som en underbar paus i skrivandet och allt detta så städade jag min klädgarderob. Hade en mängd med rens faktiskt som jag inte vet var jag ska göra av. Bl.a. 4 par jeans som inte passar alls, har aldrig passat men har hängt i garderoben i flera år likväl. Sen har jag lite smågrejer och ett par klackskor som jag aldrig har använt i storlek 36 som är jättefina. Kanske lägger ut eländet på Tradera, vem vet. Jag kommer att göra lite reklam för detta på min blogg om och när det tillfället kommer, så att eventuella bloggläsare kan gå in och titta. Ja, ni vill säkert ha en H&M-tröja i storlek XS, eller hur? ;)


Kläderna i garderoben


Finskorna!

Funderar skarpt på att göra en fin inredning i själva garderoben också, kanske klä den på nåt sätt med en fin matta och lite fina tyger eller nåt. Inte för att nån ska kolla där inne, men den skriker verkligen efter lite färg och glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0