Snart dags för skola

Imorgon drar det igång igen, föreläsningarna. Ska faktiskt bli ganska skönt att pyssla lite med allt det där igen. Måste få saker gjorda, känner jag!

Igår var vi hos fam Johnselius på Södermalm och umgicks lite. Bl.a. spelades det Guitar Hero. Jag fick sjunga, men det var så kassa låtar (hårdrock, haha) att jag knappt kunde en enda. När folk sedan vaknade till liv så slapp jag sjunga och det var skönt. Är fortfarande helt groggy efter influensan och jag blev snabbt ganska omtumlad av alla människor och ljud (mest Guitar Hero-ljud...). Så tillslut var jag så trött att jag kunde ha somnat på plats. Och som en liten bonus började jag må illa, men det gick över av sig självt när jag fick gå och lägga mig hemma sen. Om man bortser från det så var det hela en mycket trevlig vistelse med god mat och ett gott sällskap!


Niklas gillar Guitar Hero

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guitar hero är ju bäst :)

2009-01-10 @ 16:12:33
URL: http://soenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0